kij

Alla inlägg den 30 april 2009

Av Karin - 30 april 2009 21:55

... och det är då rakt inte mig själv jag menar utan min käre sambo. Fattar inte var han får all energi ifrån. Han har idag hunnit med att gå upp i ottan, jobba till lunch, träna på friskis på väg hem från jobbet, shoppingrunda på Stenalyckan/Eurostop, anordna träning, inplockning av kontroller samt röjning hemma.

 Själv är jag helt slut efter dagsstart 6.20, babysim, promenerande för att få Isak att somna, shoppingrundan, träningsanordnande och läggningsrutinen med Isak. Efter detta kraschade jag i soffan med den inköpta pizzan. Fattar inte att lite halsont kan få sådana konsekvenser! Tråkigt! Jag vill ju också vara pigg och träna och ha mig.


Babysimmet gick för övrigt bra. Dock två gråtincidenter efter dyk, det andra tillfället får jag helt ta på mitt samvete eftersom jag tror att Isak mest blev rädd för mitt grimaserande efter min kallsup vid vårt gemensamma dyk. Lite svårt att koncentrera mig på flera saker samtidigt :-)

Ovido - Quiz & Flashcards