kij

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Karin - 16 april 2009 09:17

När jag hämtade ner Isak på morgonen idag var han jättehängig. Gnällde, var som en urvriden trasa och vägrade äta gröt. Brukar ju älska att äta och då framförallt gröt. Fick honom till att amma lite... kändes väldigt bra då att jag inte slutat med amningen... och efter det funkade det att få i hela grötportionen! Och nu är han pigg igen. Undrar om det var att han var rädd för att komma under vattnet på babysimmet? :-) För vi fick allt stanna hemma eftersom klockan hann bli allt för mycket före Isak piggade på sig...


Vid elvatiden kommer mamma in och då ska vi se över vad vi har att göra i trädgården. Har varit ute en del och grejat i rabatterna men jag är rädd att jag tar bort något som inte ska tas bort och tvärtom. Efter det ska jag och Isak förhoppningsvis (om han inte blir dålig igen) följa med ner på stan och vara smakråd.


Ha en bra dag!




Ovido - Quiz & Flashcards