kij

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Karin - 1 april 2009 21:43

Gissa vart i landet det har varit varmast idag? Ni som gissade Halland, gissade rätt! Ca. 15 grader och strålande sol. Hur gött som helst.


Så dagen har tillbringats mycket ute i solskenet. Gick ner till babycafét i stan och efter det så gick vi hem igen. Kunde dock inte riktigt nöja mig med den solransonen utan gav mig ut på en löprunda när Jocke kommit hem. Det blev dock inte så lång runda eftersom Isak fick följa med Jocke på fixaruppdrag hos Marcus och Nina. Hittade honom i deras bubbelbadkar när jag skulle hämta upp honom efter springrundan. Med leksaker och allt, dock inget vatten.


Jocke fick upp ledstängerna i trappen i kväll och jag tog hand om nattningen. Vet inte om det är tidsomställningen som ställt till det för den går inte lika smärtfritt längre. Han är nästan på väg ur sängen i ren ilska så det är till att sitta vid sidan om tills han somnat. Hoppas det är en kort period...


Den aktiva dagen kom av sig när vi fallerade genom att beställa pizza istället för att fixa egen mat. Men, men det är ju gott. Jocke hämtade dock ny kraft precis och vårfixade vagnen, känns som det är lite för varmt med både fårfäll och åkpåse så nu blir det bara fårfällen och vindskydd.


Babysim i morgon igen :-) Och Jocke åker till Köpenhamn. Allt lite avundsjuk även om babysimmet är väldigt kul. Om det inte varit något sim hade jag nog försökt få till ett spontanbesök hos Susanne i Köpenhamn, men det får vänta... Förhoppningsvis träffar vi dem nästa vecka :-)


Ovido - Quiz & Flashcards