kij

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Karin - 7 april 2009 21:15

När jag kom hem från träningen idag så möttes jag av Jocke iklädd linne, trekvartsbyxor, strumpor, gubbtofflor och nyinköpt buff utbärandes på en tom ölburk... och han undrade vad som var så roligt :-)


När han köpte in buffen till sig själv så hade han även hittat en till Isak. Rätt gulligt när den var på plats :-) Klart lillkillen ska ha en egen buff! Det där att han tycker att vi inte ska köpa allt för mycket märkeskläder till Isak verkar inte gälla vissa saker :-)


Idag var första träningen på Kaneberg. Rätt skönt att lämna Galgberget även om jag bara varit med varannan gång och inte hunnit tröttna allt för mycket på slingan. Det var ju första tisdagen denna månaden och då är det  testrunda och pizza som gäller. Tyvärr missar jag och Jocke pizzadelen nuförtiden så det blir rent slitgöra. Var inte helt laddad efter en heldag hos mormor och morfar och Ullaredsbesök. Men jag kom iväg till sist och det var tur för det var ju väldigt skönt när jag väl var där. Många på träningen och det visade sig att jag slog personbästa... och det rätt rejält... 2,5 minut... och då är frågan vad jag hållt på med tidigare år. Så här är mitt tips till alla som vill förbättra sina resultat... ta i lite hårdare än sist! :-)


Ullaredsbesöket gjorde viss skillnad i plånboken... som vanligt... men jag tycker att jag kom hem med rätt mycket bra grejer. Blev rätt förvånad när jag fick ett sms från Jocke ca. 15 minuter efter jag lämnat kassan och han visste vad saldot landat på... undrade om han fick ett plingande ljud på datorn varje gång det spenderades på det kortet... men han sa att så inte var fallet... så än så länge känner jag inte att jag lever med en allt för kontrollerande sambo... som jag en dag hoppas ska bli min man :-)

Ovido - Quiz & Flashcards