kij

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Karin - 15 april 2009 21:34

...inför helgens utmaning. Kände mig sliten efter tävlingen i måndags vilket gjorde att jag bestämde mig för två vilodagar på rad. Kände mig nästan på väg att bli sjuk igår men jag tror nog att det var nervositeten som spökade. Skyller även på att det var grymt kvavt igår vilket nog gjorde sitt till. Ska iväg och köpa allergipiller i morgon, känner av kli i ögonen och brukar även känna mig tung i kroppen när allergin slår in så det ska utrotas ur kroppen. Efter det väntar ett OL-pass för att känna på formen lite och efter det så är det åter vila som gäller. Har varit lite osäkert om vem som ska springa vilken sträcka men jag står kvar på mittsträckan... 6 km ogafflad bana... kan  inte bli bättre :-) Ska bli grymt kul!


Har idag varit iväg och köpt in ny bilbarnstol till Isak. Fyndade fjolårets färg vilket gjorde hela 800 kr på priset! Så nu sitter Isak som en kung på sin tron i passagerarsätet. Tog premiärturen till Maxi i em och det funkade finfint:-)


Fick precis göra ett avbrott i bloggandet eftersom Isak gav ifrån sig ett illvrål från sovrummet. Har börjat göra det de senaste nätterna men när man kommer fram till sängen sover han fortfarande. Undrar om han är inne i någon utvecklingsfas. Gör ont i mammahjärtat att höra dessa vrål så jag hoppas de försvinner snart.


Jocke har monterat upp den nyinförskaffade rullgardinen på Isaks rum, så nu är både spjälsäng och gardin på plats så i morgon natt får nog bli premiärnatten för Isak på sitt eget rum. Känns allt lite konstigt men det blir nog bra...


I morgon väntar babysim igen efter en veckas påsklov. Ska under vattnet i morgon så vi får se hur det går...


Bifogar även en bild från dagens gungande...

Ovido - Quiz & Flashcards