kij

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Karin - 4 april 2009 21:13

Där satt den...OL-tekniken alltså. Sprang Härlövs medeldistanstävling idag och tekniken gick klart bättre än vad den gjort tidigare i vår. Winsplit visade 25 sek bomtid, men jag la ihop till 1.40 En del bommat men ingen dundertabbe som på de andra tävlingarna. Resultatet blev 11 plats av 34 startande. Kände dock inte att jag svävade fram som på torsdagsträningen så nu hoppas jag att både tekniken och formen sammanfaller under påskhelgen. Jocke hade fint besök i sin klass idag, självaste världsmästaren Thierry Giorgiou hade efteranmält sig! Vi såg på sträcktiderna att Jocke hade en sekund bättre till första kontrollen, han är mycket nöjd med att ha haft plusstatistik på Thierry, dock höll detta bara i ca 2 minuter innan slakten tog vid. Thierry vann och Jocke slutade på 10 plats av 54 startande, dock inte alltför missnöjd.


Vädret har ju varit helt fantastiskt senaste dagarna så vi har varit ute i massor. Häromdagen gjorde Isak gungpremiär, gillades skarpt. Hade tyvärr inte med kameran så jag har inte förevigat smilet.


I morgon ska Jocke göra ett mastodontträningspass. Utgår hemifrån och ska springa genom skogen till Simlångsdalen! Jag nöjer mig med ett vanligt OL-pass i Svalilt. Efter det ska vi på 40-årsfirande hos Lasse.

Ovido - Quiz & Flashcards