kij

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Karin - 23 april 2009 09:42

Idag var det feber som höll oss i från babysimmet :-( Velade fram och tillbaka eftersom jag trodde att det är tänderna som spökade även denna gång men beslutade mig till sist för att vi skulle stanna hemma. La Isak i vagnen istället och när han somnade på fem sekunder så kändes mitt beslut helt rätt. Isak vaknade precis och nu känns han varmare och ynkhetsgnäller en hel del så det var väldig tur att vi stannade hemma. Undrar vad som kan vara orsaken men hoppas att febern ger med sig snabbt.


Förra helgen stod ju 10-Mila på programmet. Hur kul som helst. Är rätt nöjd med min prestation eftersom jag plockade 12 placeringar. Om det hade gått lite fortare hade jag varit ännu nöjdare. 10-Mila har varit mitt stora mål med träningen under vintern/våren så nu känns det väldigt tomt. Ska försöka lägga upp en ny träningsplanering och målsättning för att hitta ny motivation till träning och tävling.


Annars har jag och Isak mest njutit av våren. Varit ute i massor...


Frustrerad över:

-Feber

-Dumma chefer (dock inte min egen)


Längtar efter:

-Annas hemflytt till Halmstad. Fick idag även reda på att de annonserat ut en helttidstjänst på kommunen i Halmstad fr.o.m med hösten. Hoppas så på att hon får den.


Ovido - Quiz & Flashcards