kij

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Karin - 30 juni 2009 22:07

Igår var det dags för första doppet i havet. Vi åkte ner efter att Jocke kommit hem från jobbet. Vi var lite spända på hur det stora havet skulle tas emot av Isak, men vi behövde inte vara oroliga så länge för han stortrivdes :-) Plaskade som bara den. Badtemperaturen var mycket skön, hade kunnat vara i länge om möjligheten funnits. Men eftersom jag skulle hem och göra mig i ordning för ett inredningsparty så fick vi vara snabba upp.


Så på kvällen var jag iväg på partyt. Mycket trevligt! Många fina grejer. Köpte ljuslyktor. Partyt var hos en barndomskompis som byggt nytt hus. Hur fint som helst och blev allt lite avundsjuk. Ska jobba på att få det lika hemtrevligt hos oss efter renoveringen.


Idag har jag och Isak varit iväg en sväng på Eurostop och Stenalyckan. Lite shoppat blev det. Var meningen att vi skulle åkt iväg till Maxi efter lunch men eftersom det var så himla varmt så besparade jag Isak denna utflykt och ringde in pappa och Anna som ställde upp som barnvakter en stund efter jobbet. Det var Jockes träningstisdag idag så han fick köra hårt på testrundan och belönas med pizza efteråt. Hade sånt flyt när jag la Isak idag, ca 5 min :-) Hoppas att detta blir en ny vana. (Jocke höll på en timme igår, hi, hi)

Ovido - Quiz & Flashcards