kij

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Karin - 24 juni 2009 21:07

Efter två timmars försök att få Isak att sova har vi nu kapitulerat. Jocke har nu tagit med honom i bilen ut till mamma och pappa när han skulle lämna grejer hos dem. Hoppas att han somnat när de kommer hem igen...


Idag har vi varit på 1-års kalas hos Julia. Många barn och föräldrar. Vädret var ju finfint så vi kunde äta födelsedagsfikan ute i trädgården. Mycket mysigt. Så som ni förstår mår Isak bättre och har fått tillbaka sitt vanliga jag.


I morgon tänker vi nog åka till stranden med Lova, Helena och Johan. Det blir inget bad för Isaks del men vi borde ha det rätt gott på stranden ändå hoppas jag. I allafall värt ett försök. Annars är det ju bara att åka hem igen.


Nu väntar lite tjogetfixande för min del. Börjar ju närma sig med stora steg. Alldeles för snabbt med tanke på min form. Vet inte hur jag ska bära mig åt för att komma i den formen jag vill vara till dess...



Ovido - Quiz & Flashcards