kij

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Karin - 17 juni 2009 20:12

I kväll fick vi åka hem från sjukhuset eftersom Isak tillfrisknat så pass bra. Sänkan hade nu sjunkit från 350 till 168 på två dagar, så det var läkarna nöjda med. Känner mig nu rätt matt efter orosfyllda dagar. Blev så himla rädd i måndags morse när jag knappt fick någon kontakt med honom. Jag som trodde att han bättrat sig över natten, fann honom istället slö och slapp i kroppen vid min sida i sängen. Eftersom jag var själv hemma var jag väldigt tacksam när Hanna kunde springa över med barnen och hålla Isak under tiden jag fick klätt mig och packat skötväskan. Körde sedan till barnakuten. Väldigt skönt att vi har så nära. Hade sedan fullt sjå att hålla honom vaken (det var sköterskans order) tills läkarna fick undersökt honom. Fick stanna länge på barnakuten, först hände det inte så mycket men när det fick provsvaret så blev det full fart med mer undersökning och provtagning. Efter 5,5 timme på akuten landade vi på barnavdelningen. Vi har varit på en infektionsavdelning så vi fick bara hålla oss på rummet frånsett några promenadvändor på berget.


Sitter nu med lite Tjogetplanering. Är väldigt seg i huvudet så effektiviteten är inte så hög.

Ovido - Quiz & Flashcards