kij

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Karin - 25 februari 2009 10:59

Äntligen verkar det som att febern har gett med sig. Har nu 37.5 utan piller i kroppen. Fortfarande lite kinkig men jag tror mest det beror på att han är trött. Sover nu gott i vagnen efter premiärpromenaden. Har dock kommit fram till att premiärdoppet för Maneten får vänta en vecka :-( Känns inte rätt att släppa ner honom i en stor bassäng när han inte är på topp.

Själv har jag lite go träningsvärk i kroppen efter backintervaller igår kväll. Känns skönt. Så idag blir det vila från träning. Jockes tur att ge sig ut på en skogsrunda. Han börjar få abstinens :-)

Har även bestämt mig för att gå in och jobba lite under de två kommande veckorna. Det blir bara två dagar allt som allt så jag vet egentligen inte om man riktigt kan kalla det att jobba :-) Det är nämligen dags för att dra igång en provomgång på det projektet som jag var involverad i före jag gick på mammaledighet. Känns kul att få vara delaktig även nu även om jag lämnar över själva patientarbetet till mina kära kollegor.

Satsar för övrigt på flasktillvänjning:

Ovido - Quiz & Flashcards