kij

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Karin - 22 februari 2009 19:40

...är febrig :-(

Veckans goda hälsa höll inte i sig riktigt hela veckan. När vi skulle iväg till dagens förmiddagsträning tyckte jag Isak kändes lite varm så jag tog febern och den visade hela 38.8 Så det blev till att stanna hemma för Jocke och Isaks del och jag fick pallra mig iväg själv till träningen. Fick ett riktigt fint teknikpass på Hallandsåsen och när jag kom hem till sjukstugan låg killarna och sov i soffan. Efter det var det Jockes tur att ge sig iväg till eftermiddagsträningen.

Isak har kämpat sig i genom dagen med en del gnäll blandat med leenden (trots allt). Försökt få ner febern under dagen med hjälp av rump-alvedon vilka Isak gjort sitt bästa för att förhindra att de skulle stanna kvar. Hoppas nu på att han ska få en god nattsömn så att han är piggare i morgon.


Ovido - Quiz & Flashcards