kij

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Karin - 24 februari 2009 13:19

Isak testar den gränsen vill jag lova. I natt var han uppe i hela 41.0 Han var som en kamin och helt utslagen den lille stackaren. Då var det skönt att kunna ta till Ipren som läkaren på sjukhuset rekommenderade igår eftermiddag. Kände mig lite som en nojjig mamma när jag åkte in till barnakuten efter rådfrågning av sjukvårdsupplysningen. Misstänkte urinvägsinfektion men det var det inte och läkarna kunde inte hitta något annat fel på honom heller så det var väldigt skönt att ha det konstaterat. Så nu håller vi bara tummarna på att febern ska ge med sig snart. Tycker allt att han är lite piggare idag jämfört med igår.

I natt var jag och mor min inne på bokrean. Var länge sedan jag var inne första öppningsnatten. Riktigt mysigt. Det blev lite fyndat. En bok till Isak, en om brödbakning (tänkte att jag skulle bli bättre på detta) och slutligen "Katedralen vid havet" som ska vara en bra skönlitterär bok.

Sitter nu och drömmer mig ut. Superfint väder. Men eftersom Isak sover gott på soffan håller vi oss inne. Får vänta till i kväll då det är min tur att vara med på tisdagsträningen med klubben.  

Ovido - Quiz & Flashcards