kij

Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Karin - 30 mars 2009 14:12

I den preliminära laguttagningen till 10-mila är jag uppsatt i första laget :-) Hur kul som helst. Så nu ska jag lägga all energi på att springa rätt och inte lägga huvudbry på att komma med i första laget eller ej.


Dagen har hittills varit lugn. Fortsatte att baka lite till, denna gång Chocolate-Chip Cookies. Så nu gäller det att bjuda hem lite gäster så att inte jag och Jocke "tvingas" äta upp dem själva :-) Skred till verket direkt och bjöd hem Sanna och ev. Oskar i kväll. Får se om hon/de tycker om kakorna??


Isak är hur sugen som helst på att börja krypa. Har försökt fånga hans gungande försök på foto men antingen är jag för långsam eller så tar batteriet på kameran slut. Men någon gång ska jag nog lyckas...



Ovido - Quiz & Flashcards