kij

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Karin - 11 mars 2009 21:50

När vi kom hem idag väntade ett bokpaket i brevlådan. Adresserat från Böckernas Bokklubb och med ett meddelande "Här kanske kommer några tips att använda i er härliga trädgård". Undrar vem som kan ligga bakom detta paket för inte har väl bokklubben blivit så generös att de skickar ut paket till vem som??? Jag fick mig en mycket god stund i soffan med boken och en kopp te och lite fika, medan Isak låg utslagen i bilbarnstolen i hallen efter barnpassande hos mormor och föräldragruppsträff på BVC.

I förmiddags var jag nämligen på sista halvdagspasset på jobbet. Jag och Julia fick gjort det vi hade tänkt så det var skönt. Hoppas det funkar bra när det drar igång nästa vecka. När jag kom till Åled möttes jag av en solstråle till son, vilket gjorde att jag smälte lite ytterligare. Vissa dagar är ännu bättre än andra. På BVC sneglade han lite avundsjukt på en väldigt aktivt krypande kompis men var ändå mycket nöjd med situationen.

I kväll har Jocke tagit hem HBT-cupen! Var i och för sig klart före starten idag men alltid kul med en seger.

Själv har jag nöjt mig med en vilodag från träning med en viss träningsvärk efter pump- och intervallpass tidigare i veckan.

 Ser fram emot babysimmet i morgon! Troligtvis ska jag dit själv med Isak denna gången, får se hur jag roddar ihop det. Sist var jag rätt varm innan jag kom ut ur badhuset men kanske får jag lite bättre rutin i morgon...

Ovido - Quiz & Flashcards