kij

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Karin - 10 mars 2009 20:53

Nu var det ett par dagar sen sist vi skrev. I helgen har det varit orientering och besök av mina föräldrar och broder Martin. I fredagskväll var jag i Snapparp och sprang nattävling, endast ett par små små krokar och hyfsat pigga ben gjorde att det blev en fin tolfteplats. Jag fick god hjälp med analysen efteråt! På lördagförmiddag var det Karins tur att springa och efteråt stannade hon och förberedde inför söndagen då det var HOK som stod värd. Vi andra slog ihjäl dagen med promenad och Biltemabesök... och på kvällen var det dax för den där eländesfestivalen igen.

I söndags turades jag och Karin om att vara ute på tävlingen, tur att vi fick hjälp av våra gäster för att lösa logistiken! Annars var söndagens stora behållning att farmor upptäckte att Isaks första tand hade spruckit igenom tandköttet, så nu har vi börjat med en blå minitandborste och Skalmantandkräm. Igår var jag och Isak ensamma hemma på kvällen, då skruvade vi ihop hans vagn som han skall ha när han ska lära sig att gå. Men eftersom han inte är där ännu så fick vi använda den till persontransport istället.


Vid tangenterna - Jocke

Ovido - Quiz & Flashcards