kij

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Karin - 6 september 2009 21:40

Det var tänkt att vi skulle varit iväg på tävlingshelg och övernattat i Gbg men istället fick vi stanna hemma eftersom Jocke var genomförkyld, jag fortfarande kände av förkylningen och igår kväll var vi väldigt glada att vi stannat hemma eftersom det blev ett besök på akuten med Isak.


Isak hade inte varit hängig tidigare på dagen utan det kom först när han skulle lägga sig. Han snurrade runt mer än vanligt i sängen och till sist fick jag ta upp honom eftersom han var jätteledsen. När vi kom ner kräktes han tre gånger, blev alldeles vit i ansiktet och slö. När jag ringde sjukvårdsupplysningen tyckte de att vi skulle åka in med honom. Vi kände oss lite dumma när vi berättade varför vi var där och efter att läkaren hade undersökt honom fick vi åka hem igen... ca 15 min senare... stackars personalen som fick sanera rummet bara för det... Idag har han varit lika pigg som vanligt så det var nog som läkaren trodde... han måste fått i sig något som inte var så bra.


Det positiva med hemmahelgen har varit att jag hunnit grundmåla skjutdörrarna till hallen två gånger :-) Tycker att det tar en evighet var gång men nu är det förhoppningsvis bara slutstrykningen kvar :-)


Grästorpsbesöket har vi fått flytta fram flera gånger om men nu hoppas jag att det kan bli av på tisdag!


I morgon ska vi hämta hem Annas bil från mormor och morfar. Efter det så blir det nog en liten tripp till Gekås. Viktoria ringde och hörde om jag ville hänga på och jag har ju tänkt att jag skulle åkt dit väldigt länge så i morgon är det nog dags. Får se om jag hittar några fynd :-)


Vi har ju även ett födelsedagsbarn i familjen i morgon som ska firas :-) Får se om han har svårt för att somna i kväll :-)

Ovido - Quiz & Flashcards