kij

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Karin - 2 september 2009 20:18

Märks att Isak börjar bli mer och mer redo för att släppa taget om möbler, väggar m.m I morse satte han sig på nedersta trappsteget och gick 3-4 steg till mig gång på gång. Även avstånd soffa-soffbord har varit större än tidigare och det funkar fint det med. Han riktigt strålar när han lyckas :-)


Tycker att min näsa blir tätare och tätare :-( Idag har jag tagit varenda chans jag fått till att ligga och vila. Känner mig varm och kall om vart annat. Så något skit är det jag har i kroppen. Börjar tappa modet inför helgen. Känns inte riktigt rimligt att jag kan vara startklar 10.09 på lördag :-( Hoppas vi har någon reserv till stafetten på söndag...


Jocke har varit iväg och köpt begagnade innedörrar till nedervåningen... så nu har vi ännu mer på målnings-att-göra-listan... men, det var skönt att få tag på billiga dörrar eftersom vi behöver anpassa den ena lite efter våra specialmått...


... o nu är han ute och kollar under bilen igen. Något som ligger på tror han. Hoppas han hittar det före helgen. Hade känts klart bättre när vi ska ut på lite längre åktur.


Ovido - Quiz & Flashcards