kij

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Karin - 14 januari 2010 14:36

Inskolningen flyter på mycket bra. Blev lite överraskad när förskoleläraren sa att jag kunde gå iväg en halvtimme idag. Hade blivit lite gråt till en början men det hade snart gått över och han verkade inte ha saknat mig så mycket när jag kom tillbaka. Ligger nu och sover helt slutkörd i vagnen, sovtiden är nu uppe i 2 h 40 min!


I morgon är det Jockes tur. Lämning även då och den stora händelsen i morgon var visst julgransplundring så det tycker Isak säkert är kul.


Ikväll ska jag på bokklubb :-) Ska bli mysigt. Alltid trevligt att komma iväg och äta god mat och snacka lite... Före dess ska vi försöka få till lite snowracer-åkning i det fina vädret. Helt otroligt att vi får ha kvar snön så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards