kij

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Karin - 8 januari 2010 18:39

Då var det ett par lediga dagar igen. Blivit lite bortskämd känner jag. Det visade sig att jag inte behövde gå in och jobba i morgon vilket jag inte blev ledsen över. I helgen väntar Göteborgstripp för Jockes del i morgon och på söndag ska vi troligtvis renovera möbler och jag ska på planeringsmöte med klubben. Så en rätt lugn helg med andra ord. Hade tänkt mig att jag skulle åka till gymmet och träna någon gång också men det visade sig att passen var fulla :-( Ringde gymmet tidigare och fick lite eld i baken när jag hörde att jag hade 16 gånger kvar och de går ut i mitten av februari. Så nu ska det minsann tränas även inomhus.


På måndag är det dags för inskolningsstart för Isak. Undrar hur det kommer gå? Hoppas att det går bra. Förutsättningarna känns rätt bra eftersom Lova går på samma avdelning. Hon och Johan tittade förbi förut eftersom Lova hade frågat efter Isak sedan Linköping när de körde hem från hennes farmor och farfar. Kul att se att de tycker om varandra så mycket.


Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards