kij

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Karin - 25 oktober 2009 00:28

Jocke ringde för en stund sedan och rapporterade hur det gått på Smålandskaveln. Var inte helt nöjd. Kunde kapat en del minutrar. Gjorde mig även lite orolig när han berättade att han trampat på en rostig spik som gått i genom skon och lite in i foten :-( Hade självklart inte gått till sjukvården utan skulle avvakta :-( Fick honom till att ringa sjukvårdsrådgivningen men det funkade visst inte i Jkpg utan jag som hönsmamma fick ringa rådgivningen här istället. Kunde visst avvakta men ha uppsikt så att det inte blev infekterat. Hoppas på att Jocke tog alla stelkrampssprutorna som barn eftersom han då ska ha skydd till han är 36. Får höra med honom i morgon igen och se hur det går...


Har idag varit på kalas hos mormor och morfar eftersom mormor fyllde 79 år idag. Vi var ett trettiotal så det var full fart. Isak trivdes med sysslingar och övrig släkt. Visade inga sura miner när han bars runt av mina kusiner :-) Har ikväll medvetet hållit honom vaken lite längre med hopp om att han tar lite sovmorgon i morgon. Inte så sugen på att han vaknar 5 ny tid... Hoppas, hoppas... Var hur charmig som helst nu på kvällskvisten... pysslade runt och smilade upp sig :-)


Nu ska jag ställa om klockan och gå och lägga mig...

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards