kij

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Karin - 20 oktober 2009 21:05

Har idag gått första halvdagen på kursen som jag ska gå under hösten och våren. Jätteintressant och tankeväckande men inte helt lätt. Ser fram emot att praktisera det i verkligheten såsmåningom.


Verkar som att det väntar ett antal mycket hektiska jobbveckor. Inte helt sugen på att jobba mer än heltid eftersom jag redan tycker att jag är ifrån Isak (o Jocke så klart) för lång tid. Ibland önskar jag att jobbet låg närmre än vad det gör :-( Hoppas på att det blir mindre stressigt än vad jag befarar. Möte väntar i morgon och jag hoppas att det klarnar något efter det.


Tycker att Isaks "pappighet" har avtagit något och han kan t.o.m bjuda mig på ett leende när jag kommer hem från jobbet. Idag fick jag även en kram :-) Isaks framsteg består framförallt av att gången blir stadigare och stadigare. Varit lite kinkig det senaste, orsaken till detta tror vi är ny tand och förkylning. I morgon är det besiktning på BVC. Undrar vad våg och måttstock landar på?


Tack för alla gratulationer! :-)


Ha det bra!



Ovido - Quiz & Flashcards