kij

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Karin - 15 januari 2009 17:09

Tänkte lägga ut bild på Isak men hittar inte sladden som ska kopplas mellan datorn och kameran :-( Så det får allt vänta. Nu har gästerna åkt och Isak har däckat i soffan. Kanske inte den bästa tiden att somna på med tanke på att det snart är kväll och sovdags på riktigt, men men bättre det än en helkinkig kille...

Snart är det dags för Jocke att ge sig ut på testrundan som han missade i tisdags, eftersom det var min tur att vara med på klubbträningen. Får se om han lyckas slå Kalles rekord :-)

Av Karin - 15 januari 2009 13:01

Har precis kommit tillbaka från premiärlöpningsturen med vagnen, eller rätta ordet kanske skulle vara joggingturen. Har ni tidigare lagt märke till att det finns uppförsbackar mellan Kärleken och Holm? Och åt båda hållen... konstigt... Eller kan det ha att göra med att jag hade 22 kg framför mig? Men bortsett från att det var lite tungt var det helt underbart. Strålande sol, frisk luft och bra underlag tack vare att kommunen redan hade varit ute och sandat. För där det inte var sandat var jag lite Bambi på hal is och då vågade jag ju inte springa med det dyrbaraste jag har i vagnen. Fick även stanna utanför dagiset eftersom det var en tjej som ville titta på Isak. Jag var ju inte sen att passa på att få en liten paus från flåsandet. Men vad svarar man en liten tjej som undrar varför man är ute och springer med vagnen???

Isak sover gott ute i vagnen så nu ska jag passa på att ta en snabbdusch så att vi är färdiga när Maria, Vilgot och lilla bebisen i magen kommer på besök vid två-tiden...

Kram Karin

Ovido - Quiz & Flashcards